Un correu inquietant des de Mèxic, terra estimada per tu, tal i com ho va assenyalar el teu fill. Des de l’altra banda de l’Atlàntic ens avisen que el teu alè s’ha aturat, el nostre, en llegir la noticia, s’atura per un moment! No pot ser...
Què se n’ha fet d’aquella manera particular de parlar, de caminar, de riure... què se n’ha fet d’aquella aura que inspirava repòs i tranquil·litat... te n’has endut una part, i l’altra, l’has deixat en un munt de dones i homes, joves i menys joves ploràvem la teva marxa.
I seguiré marcant els llibres tal i com vaig aprendre de tu, un plec, silenciós per l’ignorant, una petja per qui cerca i observa.
Gràcies Caterina, la teva manera de ser i de fer, seguirà estant entre nosaltres, no et pensessis que es tan fàcil desaparèixer!
Pretende ser un espacio abierto al diálogo y la construcción de ideas relacionadas con la enfermería como eje generador y relacionado también con el mundo mundial, por lo que se admite cualquier tema que tenga que ver con las personas y el medio globalizado y complejo en el que vivimos.
entrevistas cualitativas!
Imágenes que recogen una pequeña parte del seminario, aunque ayudan a reconstruir!
violència de gènere a les universitats?
De moment unes imatges, si Internet és immediatès, no voldria estar més tard que la SER, a quarts de vuit ja ho ha dit en Francino, i esper que en sortir de casa, vegi els titulars als diaris. Doncs això, ahir es va presentar la primera part de l’estudi que es pregunta i qüestiona si es dóna violència de gènere a les Universitats; hi ha qui creu que això es cosa d' espais marginals i de poca cultura… i pensant en cultura, serà que no n’hi ha, donat que si que es donen aquestes conductes? o és que es dóna una cultura determinada i masclista?
Amb intencionalitat de cercar respostes, ens presenten aquesta primera part de l’estudi.
De moment les imatges, després, amb més temps ja descriuré més veus, de moment, la primera noticia i la felicitació per la concreció d’una idea arriscada!
EUiA FA UNA ACCIÓ EL DARRER DIA DE L'ANY PER HOMENATJAR ELS TREBALLADORS MORTS EN ACCIDENTS LABORALS DURANT EL 2007
Voldria tenir els 95 noms, els 95 noms, un a un, més els de les 95 famílies, més els dels 95 amics i amigues, més els dels 95 veïns i veïnes, més els dels 95 companys i companyes de feina, més els dels 95 companys i companyes del bus i del metro, i del cafè, i del passeig amb el gos, i amb la correguda al parc o la piscina al gimnàs, o a l’avió per prendre el raïm amb els compatriotes, o fregant els plats, o planxant una camisa, o fent la migdiada, o, o, o... 95, per 95, per 95!!!!!!!!!!! Fins quan?
felicitats! i bon profit
A veure si surt, una felicitació que m'han enviat la meva neboda Mireia, el seu company Quim i el fill comú Arnau. Ells son artistes, i no se si l'han fet conjuntament, el final es prou aconseguit!
Doncs això, que felicitats, molts turrons i neules, cava i seny! Al forn hi tinc un parell de "cochinillos", per allò de si pensaveu que erem vegetarians, doncs no, de carn i bona! ja us ho explicaré.
Sopar urbà d’infermeres doctorandes!
Un dinar especial a l'Escola
Un any de Govern d’Entesa
Suscribirse a:
Entradas (Atom)